Bemutatkozó

Két kisgyermekem van Zsombor 11 és fél éves hatodikos iskolás, Panna idén töltöti be a 9-et, és kezdte meg a harmadik osztályt. Zsombor miatt kerültem kapcsolatba mozgásfejlesztéssel és az eredményeket látva kezdtem el pedagógusként is foglalkozni az iskolára, tanulásra való felkészítéssel. Öt éve fogadok és fejlesztek magam is gyermekeket, a Kulcsár Mihályné által tovább fejlesztett Delacato-módszert alkalmazom. A fejlesztés mellett iskolaérettségi felmérést is folytatok, mellyel feltárom a sikeres iskolakezdést akadályozó - de tornával fejleszthető - hiányosságokat. Elérhetőségeim: tel:06-20-910-66-85 e-mail: tibayjud@index.hu

Így segítsen a gyereknek olvasni tanulni!

2014.12.15. 10:36 - mozgasfejlesztes

Címkék: iskolaérettség mozgásfejlesztés tibay judit tanulásinehézség magatartás probléma figyelemzavar

olvasas.jpg

kép forrása: columbuspubliclibrary

A szerző: Bakos Eszter mintha kicsit rólam is beszélne a cikkben. Hasonló folyamatok játszódtak le nálam is, mint ahogy a szerző a cikket kezdi: 

"Mindig is nagyon büszke voltam rá, hogy én olyan türelmes vagyok, hogy fát lehet vágni a hátamon. Amikor tanulási zavaros gyerekekkel dolgoztam, a gyerekek is sokszor megjegyezték, hogy mennyire nagyon jó, hogy újra és újra és újra elmagyarázom azt, amit nem értenek, és nem leszek tőle ideges, ha századszorra sem értik.

Hát persze, gondoltam magamban, ez valószínűleg azért van, mert én egy Rendkívül Jó Pedagógus vagyok. Aztán lett két gyerekem, és a képzeletbeli Kiváló Pedagógus Oklevelet miszlikre téphettem. Az iskolában sosem volt gond az, ha valamelyik tanítványom elkalandozott, vagy unta, amit csinál (akkor kitaláltam mást), vagy éppenséggel azt sem tudta, hogy mit csinál. ...."

A többi érdekes és fontos dolog a témában itt olvasható: dívány.hu

 

Tibay Judit  édesanya, mozgásfejlesztő tanító- és óvodapedagógus.

Ha bármi kérdésetek van, írhattok a tibayjud@index.hu email címere, vagy a 06-20-910-66-85 telefonszámon elértek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mozgasfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr576984309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása